piątek, 2 listopada 2012

początek

Zaczynamy przygodę... 
Jestem nowa. W nowym mieście, w nowym mieszkaniu, w nowym miejscu, bo przecież blog to miejsce. Jestem mamą  wspaniałego Małego Człowieka, który pojawił się w lutym tego roku. Jestem żoną fantastycznego Męża od lipca 2010. Przede wszystkim jestem sobą. 
Kocham... oczywiście moich chłopaków :) moja całą, wielką rodzinkę, dzięki nim jestem taka a nie inna.
Lubię ... słodycze. Lubię patrzeć jak Mały Człowiek bawi się swoimi zabawkami. Lubię gotować i piec. Lubię tą iskierkę zachwytu, kiedy Mąż czegoś próbuje i Mu smakuje ;)

Dziś była smaczna zupa z pieczonej dyni... Chciałam zacząć od czegoś do zjedzenia, ale niestety aparat odmówił posłuszeństwa, po za tym najpierw muszę poćwiczyć, żeby zdjęcia te jakoś wyglądały. Więc na razie będzie tylko ten krótki wpis 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz